دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
سید ابراهیم افتخاری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران فارس گفت: اسرائیل از تهاجم ناموفق خود به دنبال ایجاد یک موج رسانه ای است تا کار خود را بزرگ جلوه دهد و بگوید ما ایران را هدف قرار دادیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم افتخاری، در نشست نهادهای حوزوی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: با توجه به دستور رهبر انقلاب اسلام بر کمک به مردم مظلوم لبنان خواهران طلبه فارس علاوه بر کمک های مادی از نظر جهاد تبیین به تشریح شرایط جبهه مقاومت می پردازند.

وی تهاجم رژیم صهیونستی به ایران اسلامی را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: اسرائیل از تهاجم ناموفق خود به دنبال ایجاد یک موج رسانه ای است تا کار خود را بزرگ جلوه دهد و بگوید ما ایران را هدف قرار دادیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران فارس در خصوص افزایش سواد رسانه ای عنوان کرد: متأسفانه نبود سواد رسانه ای مناسب باعث می شود که دشمن از این وقایع عملیات روانی ایجاد کند و این تصویر ایجاد شود که اسرائیل همه جا رو زده ولی جمهوری اسلامی آن را پنهان می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از مسائل ما در حوزه علمیه گرایش فارغ التحصیلان ما برای جذب در سایر نهادها می باشد به همین دلیل ما باید برای معیشت اساتید منابع مناسبی را در نظر بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha